September 19, 2010

The Last Nite

hari ni hari last kat rumah..adoyaii..maktab tercinta sedang menunggu kepulangan aku..sabar2.. nanti aku balik..pukul 5.30 petang bertolak dari rumah..bercampur baur perasaan nak balik maktab..suka ada..rasa tak nak balik maybe ada jugak la..tapi nak tak nak kena balik jugak..walaupun homework tak sempurna lagi ni..haha..cikgu~jinja jinja neomu mianhaeyo0..=p text habis habisan malam ni..kredit habis pun tak kisah..yang penting aku HAPPY..petang tadi pergi open house kat rumah Ira..thanks Ira sebab dapat buat aku jumpa dengan geng2 lama kita.. rindu kat korang yang teramat sangatlah..even diorang dah datang raya rumah aku,tapi still rindu sangat kat Pipah,Maria,Fariza..tapi sayang Husna tak ada..

sayang korang sendat sendat (!)

btw,suka sangat dengan adik Pipah..nama dia Muhammad Atuf Yukail..ni budaknyerr..petah minta ampun dehh!then petang tadi cousins pulak datang.. tu yang riuh semacam sebab ada budak budak kecik..kanak kanak rebina betullah..aku pun dah nak terikut ikut gak(perasan muda je)hehe..layan pulak adik adik sedara aku..aku kena masak pulak tu..bangga tu makanan di"approve"..haha..dah boleh jadi bini orang..boleh kawin dah..cuma tak ada calon je..kekekehh..=p then malam mesej mesej dengan abang besar..malam ni dia macam "happy" je..kenapa lah wahai abang besar..?mari sini adik kecik tolong tambahkan ke"happy"an abang besar tu..hahaha..jam sekarang pukul 2.31am,still duduk atas kerusi kat depan laptop sambil mesej dengan abang besar sambil makan nasi sebab tadi belum makan lagi..L.A.P.A.R.!!it's nice if u can share some stories dengan orang yang boleh percaya walaupun apperance dia buat orang lain tak percaya dengan muka pancing dia tu..best kalau kita boleh simpan rahsia orang lain dan orang lain dapat simpan rahsia kita macam mana kita simpan rahsia dia..rasa sangat selamat kalau bercerita..luahankanlah segala-galanya..=p buat apa kita nak fikir tentang seseorang yang tak pernah memikirkan tentang kita..betul tak..?so just continue our wonderful life..like what abang besar said: life is "live"..it's like a "live" show..we cannot repeat or turn back the time..ho0key..??
p/s:HIMNAE FIZA!!HIMNAE OPPA!!JUST LOOK FORWARD..DONT LOOK AT UR PAST..!!

No comments: