September 12, 2010



p/s:dia sangat JAHAT(!)dan aku SANGAT "HAPPY"..hahahaa


"makkkk!!ade orang wat jahat kat kite...wuhaaaa~jahatnyer budak tu...nak gigit dia!!gerammmm"
12 september 2010 , 3 syawal 1431H , 10.25 pm...aku telah dipancing oleh seorang budak yang TERAMAT lah BAIK perangai..terasa macam nak gigit je..GERAM yang TERAMAT..boleh dia buat main main problems ni..hishh..biasa la..budak belum mumayiz la katakan..hahahaa..dah separuh mati aku dibuatnya..kalau boleh terkojol masa tengah bermesej tu,memang dah lama jalan dah..elak gantung diri bawah pokok taugeh dah lah..seram sejuk tahu takk(!)sigh kaki tangan dah tak berfungsi dengan betul..jantung dah tak ikut rentak yang sewajarnya..otak dah fikir bukan bukan..budak seorang ni memang nak kena dengan aku ni..dia belum rasa penangan FIYZAKENT lagi kan..mati mati percaya segala perkataan yang dia katakan..last last dia cakap pancing je..siapa tak geram oi(!)dushh ingat benda ni boleh buat main main ke hah..?penat check apa apa yang tak kena..last last aku yang TERKENA(!)..TAK MAHU KAWAN SAMA KAMU(!)eiih mungkin ini adalah cara yang terbaik untuk melancarkan denyutan jantung..hahahaa..VAVUNN lah kamu ni..tahu lah bulan puasa dah habis kan..tak payah lah buat aku cuak sampai macam ni sekali..tahu tak perempuan ni senang nak percaya benda benda macam ni..?terutamanya AKU lah..kalau dah KALUTmacam tu,lagi senang nak percaya cakap orang lain..hilangkan MOOD aku nak beraya lah..debush(!) :(

dia buat aku TERKEJUTZZ(!)

No comments: