December 27, 2010

Penternakan Lemak Terancang

Sabtu, 25 December, suatu pagi yang hening..

Mak : Piza, nak ikut mak pegi jemputan tak??
Aku : Boleh*angguk dengan pantas!
Mak : Cepat siapsiap.

Ahad, 26 December...

Mak : Piza, ikut mak pegi jemputan lagi jomm.
Aku : Hahh?? Ada lagi ke??
Mak : Ikut je lahh..
Aku : *mati aku!! Makan lagi ke??

2 hari tu aku melantak nasi minyak orang kawin! Lemak! Kolestrol! Babat! Tepu! Apa lagii?? Segalanya lahh! Bukan tak suka makan. Tapi banyak sangat lahh. Capacity perut tak mengizinkan dengan keinchian diri*sedar diri! Bhaha XDXD

SEDAP MATA MELIHAT SEDAP LAGI PERUT MENGHADAM!! XDXD

Nasib baik masakan kat rumah(S) orang kawin tu sedap. Ada lahh jugak selera aku nak melantak kann. Kalau takk memang aku buat gaulgaul je tu nasi lahh. So, terima kaseh lahh sebab bagi aku kenyang tahap maksima untuk 2 hari ni ye!!

notification : perut lapar mintak makanan ni !! baik aku tido sekarang kalau tak makin mengganas perut ni !! XDXD


saranglove
~fizakenet~
0139


P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: