March 14, 2011

Effect Dadah =="

Malam yang kurang gembira di sini. Kenapa? Kerana tidur yang melampau. Bayangkan lah dari pukul 0800 samapi aku tulis entry ni pukul 0012. Lama tak lamaa kan aku tidur.

For those yang sleepmaniac mesti korang cakap tu belum cukup lama kannn. Huh! Gilaaa! Kalau dapat best tu tak apa lahh jugak! Ni mimpi macam apa seyhh! =="

First, aku mimpi TSUNAMI la seyh. Mentang mentang sekarang ni tengah kecoh pasal Tsunami. Boleh lah pulak terbawa sampai dalam mimpi. Dalam mimpi tu, aku tengah kat sekolah. Budak baik, belajar je la katakan*eceehh! Then tetiba sekolah aku tu bergegar gilaaa wa cakap! Lepas tu, sempat lagi berlari balik rumah segala kann. Then aku terjaga sebab mimpi tu ngeri sangat untuk diteruskan. Bhaha!! XDXD

Dah lepas terjaga tu, aku baring semula depan TV. Dengan selimut yang menyelaputi badan, aku pun sambung lahh tido semula. Then mimpi lain laa pulak. This time mimpi macam aku balik ke zaman zaman silam gilaa! Siap ada tentera berkuda segala macam lahh. Ada baca mentera bagai tu semua. Tup tup, aku terjaga lagi. Seram je mimpi aku semua.

Tengok jam dah pukul 0000. Tak jadi nak sambung tido. Dah pening ni sebab banyak sangat tidoo. Dah lah lepas ni nak kena makan lagi dadah dadah tu semua. Nasib baik ubat batuk aku sedap. Rasa cherry lahh bhaaii~ Lebih sedap dari yang aku ambil kat sickbay tu. Bhaha!

notification : mencuba untuk fahami :)

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
0032



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: