March 17, 2011

M . A . A . F ! !

M . A . A . F ! Tak susah kann nak ungkapkan perkataan nii ? Perancangan untuk melafazkannya memang senang . Tapi pelaksaannya ? Bukan semua orang boleh sesenang nak pegi minta maaf kann? And hanya orang yang terbuka pinta hatinya saja yang boleh terima permaafan dari orang lain , kann?

Masa slot dengan Team Generasi Harapan tuu *yang nanges bagai nak gilaa tu laah! , baru aku sedar yang aku memang banyak buat salah . Dekat parents , kat diri sendiri and of course kat kawan kawan aku. Time dia sentuh bab kawan tuu memang aku melalak habis laa kann!
The reason why aku meraung malam tu ialah , aku tau selama aku berkawan , aku banyak menyakitkan hati pelbagai pihak. Kalau aku tak tegur tegur tu , tahu tak sebab apa ? Sebab aku tak retii nak bermuka muka baiik walaupon in fact , hati aku rasa geramm . So , better lahh aku shut my mulot and tengok je apa yang berlaku.

Nak cakap aku plastic ? Aku bajet ? Aku berpura ? Heloo manusia sekalian~ Maaf ye! Aku tak retii nak bertindak sedemikian . Apa yang korang nampak , itulah aku . Hipo ke tu ? Masok kandang kambing mengembek , masok kandang harimau mengaum laah sayanggg ! Pepandai lahh nak get in dengan individu yang berbeza . Ingat manusia nii photostat ke apa ? Semua samaa je ? Owhh tidaak okay !

Tak suka dengan apa yang aku buat ? Aku nak buat macam mana lagii kan. Jikalau orang tak suka tak apa , tapii janganlah kau mengata . HAHA ! Kalau pon tak suka dengan aku buat , tak payah nak kutok belakang okay . Kalau tak bagitau apa yang aku buat salah , macam mana laa aku nak betol kann , rite ? ==” Kalau tegur aku cara baiik , aku boleh nak terima lagii :) Tak perlu nak pandang slack segala kat aku .

So , lepas slot dengan Team Generasi Harapan tu , aku jadi legaa sebab apa yang terbuku kat hati selama nii , aku dah boleh lepaskann . Aku tak perlu nak rasa serba salah lagii . Tak perlu nak hidop dengan hati yang sentiasa nak jaga hati orang lain.

notification : maaf jika aku keterlaluan +_+

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
2023


P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: