March 17, 2011

Sudah Penat !

Urghhhh ! Aku penaatt okay! Penat nak jaga perasaan orang lain . Hakikat ? Aku sendiri yang tanggung rasa geramm sendiri . Itu gilaaa bhaiii ! Tak suka tak sukaa !

Memang before nii aku nak buat something , aku mesti fikir beyond the impact . Aku sibok sangat pikir apa orang akan cakap kalau aku berbuat sedemikian . Tapi aku tak pernah pulakk tanya diri sendiri , adakah aku boleh puas kann hati semua orang , padahal diri sendiri tak puas dengan apa yang aku buat ?

For those yang buat aku senang hatii , thanks bebanyak yowww ! Selagi awak awakk semua buat aku senang hatii , so aku pon akan senang kann hati korang . Prinsip aku , korang takk kacau hidopp aku , aku tak ingin masok hidop kauorang , dapat ituu ? Aku ada hidop sendiri . Aku bukan hidopp untuk korang , kann ?

So , malas nak berkata lagii . Maaf kalau aku ada buat sesiapa tak puas hati , sebab aku nak puas kan hati aku dulu baru aku boleh puas kan hatii korang semua , okay ?

notification : menyenangkan hati sendiri lebih susah daripada menyenangkan hati orang lain ==”

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
2038


P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: