April 18, 2011

It Rang Again !

Apa yg lain suara aku kat fon ? Sama je kot . Tp kalau dah orang cakap lain , nak buat mcm mana lagi kann ^^ Whatever laa kan . As long as aku yg bercakap kat fon tu . Bukan Ju-on or apapa je kann .

Y : Nak bebual lagi boleh ? =)
X : Haha ! Kena minta izin dulu ehh ? Tp kalau ahh err ahh err yg keluar , jgn gelak eh ! Memalam ni , mode speechless tengah on . Kahkahh !
Y : Kena la . Mana la tau nanti kena marah tak pasal pasal . Kejap eh . Lagi 5 minit . Tau tau !
X : *ya adoy ! takdenya aku nak marah kau la ==" (still waiting)

Then , it vibrate again ! ZE:A nyanyi la pulak . Nak ans ke tak nak ? Kalau aku ans , nanti ZE:A bhenti nyanyi . Tp kalau aku ans , aku dengar suara orang lain pulak . Ngee ! Who cares ZE:A wanna stop singing , kan ?

"Kenapa tetiba ans call aku hari tu ?"
"Kenapa before nii tak nak ans ?"
"Berangan ehh ?"
"Sihat ?"
"Dah makan ubat ?"
"Lipat A4 , then ............"


Walaupun tak banyak soalan yg dikemukakan , tp aku puas hati ^^ Puas hati dgn jawapan bagi soalan yg telah diberi . Yg telah direcord tu , buat khazanah okaay ! Bhahaha ! Aku pon dah record kat dlm otak nii ^^ Habat tak ? Mmg hebat ! Penemuan terbaru .

Okaay , done ! Nak tido nii . Even masih terkebil kebil kesegaran ^^ Esok dah nak balik maktab tercinta , balik ke AP2 . Until met again the next holiday yayy ! Luv u muachhh !

with luvluv , see u later yaa reader(S)

notification : berangan ? =="


"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
0410



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: