May 1, 2011

Awak , Saya Juga Perempuan


Kata orang , jadi perempuan mesti jual mahal sikit . Itu kewajipan , okaay ! Jangan fikir perempuan tak ada ego dia sendiri . Perempuan ada maruah . Tak perlu kita nak gedik mengada dengan kaum adam .

Awak awak ,

Saya nampak awak comment dengan orang lain . Saya anggap dia cuma kawan awak je . Saya cuba abaikan apa yang tak sepatutnya saya fikir . Tapi awak , saya juga perempuan . Saya jealous bila awak buat macam tu . Saya nak tegur , tapi nanti awak cakap saya kongkong hidop awak .

Saya tahu awak tak akan sentiasa dekat dengan saya . Awak pun ada commitment lain . Tapi awak , saya juga perempuan . Bila awak tak ada dekat dengan saya , mesti rasa lain macam . Tapi tak adalah sampai rasa nak bunuh diri bawah pokok taugeh ^^

Saya tahu awak dah besar . Saya pun bukan budak lagi . Tapi awak , saya juga perempuan . Saya akan sentiasa tanay "awak sihat?" . Itu maksudnya saya still care pasal awak . Maaf kalau itu annoying .

Saya tahu awak tak suka bila saya cakap pasal orang lain bila kita berbual . Tapi awak , saya juga perempuan . Saya nak tahu pasal awak dan masa masa lepas awak . Saya nak tahu awak lebih detail .

Saya tahu awak minat sports . Tapi awak , saya juga perempuan . Yang akan risau kalau awak injured . Yang akan pilu bila tengok awak tahan sakit . Walaupun awak selalu cakap yang awak tak apa apa , awak dah besar .

Saya tahu pencapaian awak begitu membanggakan . Dan saya tahu saya perlu berusaha lebih untuk sampai di tahap awak . Tapi awak , saya juga perempuan . Saya ada maruah . Walau apa pun , saya mesti dapat sampai tahap awak tu . Saya anggap awak macam bintang yang tinggi untuk saya gapai dah berdiri sama gah di sebelah awak :')

Awak awak , saya diam bukan bermaksud saya tak kisah , tapi saya tak tahu nak luahkan . Saya membebel bukan bermaksud saya tak suka , tapi saya care pasal awak . Saya tak tegor awak dulu bukan sebab saya taciing , tapi saya ada harga diri sebagai seorang perempuan .

notification : awak , thanks for the explaination yaa ! i'm glad to hear it :)

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
0450



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: