June 1, 2011

Manusia = Lupa

Terkadang , aku terlupa yg aku ni seorang student . Terkadang aku terlupa utk jadi anak yg baik . Terkadang aku terlupa utk mjadi kawan yg memahami . Lupa ? Tp bukan kah itu lumrah manusia . Tak perlu hirau , kerana kita semua begitu .

HambaAllah : Salam , Fiza..
Thanks sesangat sbb promote aku kat blog kau
Aku hargai sesangat
And , kau dah sedarkan betapa bodohnya aku
Aku cuma nak mohon maaf dari kau
Mmg cara aku tu salah
Aku akan cuba baiki diri aku , Fiza
Sbb aku memang orang yg lemah
Aku tak pandai nak tegur kesalahan orang lain
Aku : *tak cakap apapa sbb aku zzZZzzZz ~ Ngee ^^

Awak , kita semua pernah buat salah , kan kan ? Aku bukan nak buka pekung kau dgn promote kau kat sini . Just masa tu nafsu amarah tgh menguasai diri . Mungkin silap aku jugak tak buat diplomasi dgn kau hari tu . Actually mmg ada plan nak buat , tp masa tu kau busy ada meeting .

Kawan , aku marah kat kau sekejap je la . Mmg tu tugas kau utk tegur kesalahan orang lain , kan ? Kalau disebabkan post yg before ni buat kau sedar , it's gud la kan . Aku pon bukan la bagus sangat nak nasihat kan kau , aku pon ada buat salah , kalau tak takkan la kau tegur aku , kan ? So , kita saling menegur eh .

Sahabat , mmg manusia ada kelemahan masing masing . So , jom kita sesama baiki diri ke arah yg lebih baik n maju . Buka minda , buka hati ^^ So , aku dah boleh terima cara kau sekarang . Aku pon nak minta maaf seandainya aku bersikap tak rasional . Maaf jugak kalau kau terasa hati . Hanya itu dari aku , sekian ~

notification : sebaik baik ciptaan adalah MANUSIA :)

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
0510



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: