June 1, 2011

A Month To Remember

It June already ! Yeay ! June , banyak kejadian yg berlaku June . Hope so ! June , be nice with me , okaay ? Jangan memain okaay !

June 2010 ,

Teringat June 2010 . Haha ! Zaman meningkat remaja . Macam macam pengalaman aku lalui . Kekadang teringat balik , gelak sesorang Hihi ! Lawak gilaa . Kurang matang lagi la time tu ==" Anda yg telah bermain puzzle dgn saya time June 2010 , terima kasih yaa ^^ Itu tidak saya lupa . Gembira ada pengalaman seperti itu . Kita still kawan , kan ? Haha ^^

June 2011 ,

Sekejap masa berlalu . Pejam celik , dah June 2011 . Pengalaman hidup yg baru . Cik June 2011 lebih mengajar erti kehidupan remaja . June kini dimulakan dgn permainan puzzle . Saling bertukar tukar kepingan puzzle . Adakah lg ruang untuk kepingan puzzle yg lain ? Hmm ~ Tidak diketahui ^^ Handle the puzzle with care . Do not scatter those pieces of puzzle , okaay ? If u do , it will take a long time to refix it .

June , sila bejalan dgn perlahan . Biarkan aku nikmati June ini dgn nikmat . Biarkan June ini memjadi penuh erti >.<

notification : okaay ! entry ni aku merepek je di petang hari ^^

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
1531



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: