June 3, 2011

Serabut

Ya aduh ! Okaay ! Blog buat aku agak serabut ==" Mesej aku tak kesampaian . Tau la aku pendek , mmg tak sampai nak bgtau mesej aku kat post yg before ni . Aisehhh ~

Warga(s) bumi sekalian yg ada hubungan dengan Mr A , sini baca . Tak nak baca pon tak apa . Tak kisah la kan sebab bukan hak aku nak suruh suruh , kan kan ?

First , Cik June bukan la Mr A tu . Cik June tu bulan June la . I just love month of June , tu je kot . Tak ada kaitan dengan mana mana manusia pun ^^

Tinggalkan saja sisa sisa cerita tu di sini . Dah Form5 , kan Ms N kan ? Tak perlu ambil pusing lagi . Kitorang dah okaay dah . Maaf menganggu ye , Ms A . And lots of thanks to Ms I atas bebelan kau yg mmg condem aku tu ^^

Ich Liebe Dich ! Sekian ~

notification : susah betol bila mesej tak kena tempat ni =="

"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
0448



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: