August 27, 2011

Bersyukur

Alkisah , tadi keluar nak beli barang raya . First , beli barang nak buat kuih . See my hand la kan . Handmade cookis tuu ^^ Ada orang suruh beli je kuih sebab kalau aku yg buat gerenti orang raya rumah aku taknak makan tu kuih Hihi ! Awak , kalau kuih tu jadi , awak nak cakap apa haaaa ? Welkk ;p Nak kena baling ? Haha ! Kalau jadi batu , memang baling la . Tapi kalau jadi kuih , masuk terus dalam perut :)

Then , beli baju raya Pffttt =,=" Hampehh ! Takda size aku untuk baju orang dewasa . Gila nak aku pakai baju XL size budak budak . Nonono ! Even hakikatnya memang aku muat baju size XL budak budak punya , tapi aku TAKKAN sampai gilaa nak pakai macamtu ==" Buat malu kaum Hawa je . Remuk hati . Aku raya nak pakai baju apa ni weyhhhh ! Haisshhh !

Tapi , at least aku ada peluang nak beli baju raya daripada yang tak berkemampuan nak beraya dengan baju baru . Bersyukur la Fiza hoii ~ *tunduk Apa lagi yang tak sempat pon nak behari raya tahun ni , kan .

notification : nak baju rayaaaa ;|


"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
2057



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: