September 5, 2011

Dasar Takda Mata

Ewahhhhh ! Bingit la hati seyhhh ! Muka macam nak makan kaki je . Bahasa baik sikit , tak boleh eh ? Ni bahasa aku pon dah kurang ni . Muka kau macam gud gud je kan nak sound sound orang . Weii ~ Kita 1Malaysia la dol !

rasa macam nak bagi kaki scabies ni je =="

Kau pikir kau sengih tak nampak mata , rambut spike spike , pakai shorts , aku heran ? Sikit pon aku tak hadap la apek ! Mulut macam longkang . Eh , tak . Macam lembu kaki pendek tahuuu takkk ? Banyak sangat ngap lembu tu agaknya .

Maaf buat post ni . Blog siapa ? HIHI ^^

notification : maaf , bahasa MEMANG KASAR .


"Ya Allah, kau berilah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan. Kau kurniakan lah kecemerlangan 9A+ untuknya dlm SPM 2011! Aminn~"

saranglove
~fizakenet~
2204



P/S : FIZA HWAITING!!9A+ SPM 2011~AMINN!! HYUNG HWAITING!!HIMNAE!! ^_^

No comments: