September 6, 2011

Sleepy

hoping like this but that wont be happen


Awak , sori ye :( Once again malam tadi tertido . Hati tengah tak sedap . So , bila dapat katil , dapat peluk mak , terbuai ke Dreamland . Tinggal la awak keseorangan kan malam tadi ?

Saya tau saya salu tinggalkan awak keseorangan malam malam

Saya tau saya salu kecikkan hati awak

Saya tau saya tak pandai nak ambil hati awak

Saya tau saya degil , tak suka dengar cakap awak

Saya tau saya tak macam yg awak harapkan


Bila bangun pagi , looking at my phone screen "22 new messeges" OMG ! Semua dari awak . Tu dah memang tahap bosan gila lah tu kan ? Fine ~ Start dari pukul 0013 sampai last text pukul 0157 kot . Rasa bersalah gila =="


notification : ......

"Ya Allah , Kau berikanlah NURHAFIZAH BT MOHD SAMSURI kekuatan untuk menempuhi tahun 2011 dengan penuh kecekalan . Kau kurniakanlah kecemerlangan 9A+ kepadanya dalam SPM 2011 . Aminn ~




saranglove
fiyzakenet

1217




HWAITINGG !

No comments: