December 12, 2011

Catalyst

Aku teringat kata kata klon Tasya Shila. Dia pernah cakap time Skype-ing awal awal tahun dulu. She said, "Kalau kau ada problem, pejam mata dan rasa aku ada sebelah kau and peluk kau" *macamtu kot agaknya ayat dia hihi! Sekarang jugak aku buat okaay :')

Neway, malam ni kerja aku kemas bilik yg bersepah tu. Siapa yg tahu kalau aku tiba tiba rajin mengemas tu kenapa, paham paham je la ye :) Esok SPM paper Quran & Sunnah. So, Maria, Fariza, Fifa, Wani, Atikah, Hazirah, Husna, 5Anggerik goodluck yaa. Semoga Allah permudahkan kauorang jawab soalan esok. Muahh!

Okaay, sambung kemas bilik *wave wave

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
2214


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: