December 22, 2011

Dissapointed

Assalamualaikum

Aku dah tak kenal apa tu erti SAHABAT. Sahabat? Kawan? Oh apa tu apa tu? Tempat luahan perasaan? Tempat share masalah? Pffttt ==" Potong jari laa. Aku je yang bodoh bodoh percaya tuii! Aku ingat kalau aku share apa yang aku rasa kat kauorang, kauorang boleh bagi opinion or apa apa kan. Aku tak suruh pun kauorang pergi gebang kat orang tu kan? Aku just nak share je dengan kauorang. Kau tak fikir ke aku rasa pffttt gila sebab kau tak hargai percaya aku kat kau. Mungkin salah aku jugak percaya kau kauorang 100%.

Sudah la. Mungkin aku dapat hukum karma sebab before ni aku dah terlepas cakap pasal kawan aku sendiri kat someone. Yaa mungkin. What goes around comes around kan? Padan muka aku jugak. Tapi at least aku sendiri yang sampai kan kat kawan aku tu bukan someone tu yang sampai kat dia. Erghh! Sumpah kau buat aku tak lalu makan weyh!

Sorry for being too sarcastic. Sorry for being too harsh. Aku cuma sampaikan apa yang terbuku. Even aku taktau who is the culprit. Perempuan ke lelaki ke, kisah apa aku. Maaf again. Siapa makan lada, sila minum air --> \____/ *wavewave*

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
2128


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: