December 11, 2011

Mana Pergi

Hoi hoi klon Tasya Shila! Mana kau pergi haaa? Busy kerja eh? Ada shooting terbaru? Wahh wah! Lepas ni boleh laa kau belanja aku kan? Hikhikk! Cakap nak hangout sesama hoish hoishh! Nanti dah dapat gaji, kau panggil aku eh. Birthday kau, kau kena laa bermurah hati belanja aku. Murah rezeki kau nanti. Lama tak dengar cerita kau mokcik and yeahh aku rindu *taktipu!

aku terbayang kau buat mcm ni haha ^^

Hoishh hoishh! Harini ada KPP. Malas nak pergi tp nak dapat lesen cepat. Buat buat dengar je boleh takk? Tak boleh tak boleh. Ada kang yang mati kena langgar nanti haha ! *wave wave

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0808


Ya Allah, kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: