December 21, 2011

MariaLatep

Assalamualaikum

MariaSaadon + NajwaLatif

Haaa tu diaaa! Nampak? Hoishh kawan aku sorang ni! Nak jugak tu muka macam artis. Cannot go laa kau nyahh! Cuba teliti gambar tu bebetul gambar tu. Sama ke? Sama kot. Kot laa kot je ;) Tu yang jadi Marialatep tu Hihi! Watlek watpiss Maria. Jangan mengamuk. Takmau takmau! Siapa mengamuk kena jual. Aku jual kau kat bangla carpet nak? Muahaha! Ada eh orang nak beli? *kejam nahh aku! Okaay aku beli kau eh nanti. Kau jadi bibik aku. Aku letak nama kau Imah Wasin sempena nama aku Emma Watson *muntah*

Haaiii kawan, thanks buat aku gelak malam malam yang hening pilu macam ni :) Pecah perut aku bergelak sakan laaa. Sayang awak lahh! *wave wave*

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0203


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

5 comments:

HAfiy said...

Ape!!!!! maria latep!!!!
khokkhokkhok....
HAHAHAHA
jauh bebeno....

Fizakenet said...

B I A D A P ah kau dengan MariaLatep. Mintak maap sekarang muahaha!

HAfiy said...

yelah,,,maaf mariaKATEP....
HEHEHE...

I lOVE You NAJWA LATIFF...
HUHU,,<3<3<3<3<3

Fizakenet said...

Bongek laa kauuuu. Apa tu MariaKatep? Imah Wasin ada *okaetakpasal =="

HAfiy said...

HAHAHA,,,
tak nak tak nak,,,