December 20, 2011

Miss You!

Assalamualaikum 

Tadi belek belek iPod kaler pink tu. Rasa macam iPod tu dah pindah hak milik je. Semua lagu adik aku punya taste ==" Ewaaaahhh banyak hensem muka! Then, view la picture picture yang lepas lepas. Sumpah rindu kawan kawan sekolah rendah haha! Maria Fariza Fifa :') 


Neway, goodluck to Fifa for the UTP interview. Semoga kita sama sama dapat 9A+/11A+ aminn! Bila kita nak hangout sama sama LAGI? Aku bosan duduk rumah. Bak kata Fifa, mungkin kena kerja kat Arabie, so tak laa otak ni beku kan kan? Kahkahh! *rolling eyas*

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0430


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: