December 28, 2011

Oh Hello

Assalamualaikum

Punggung aku dah kematu ni asyik duduk rumah, Tivi online makan online je. Pffttt ==" Sumpah bosan! Mata pun dah naik penat je tidur memanjang. Okaay fineeee aku memang kuat tidur. Why? Ada masalah? Or nak join sekali. Urghhh! Main jejauh sana la! Sepak laju laju kangg!

Akibat bosan duduk rumah, rela ke mana sahaja asal dapat keluar. Even pergi driving class pun aku sanggup. Whoaaa ==" #gebangbangang! So, petang tadi keluar dengan Maria Latepp. Alter baju, register tuition untuk adik aku. Then, Maria cakap nak renew SIM dia. Tapi itu hanya niat dia je lalalaa. Then, kami bosan dan bosan dan bosan tak tahu nak buat apa. Hamekaauuuuu! Cakap nak dating. Nahh dating la. Pehh bukan omong kosong beb!

no caption
Haha! Berborak sampai tak ingat dunia. Tak sedar dah maghrib pffttt! Sorry mak! Gila dah la dah nak dekat Maghrib. Bawak motor macam aku yang terbang terbang #ktipu! Tu kalau accident memang degup jantung aku macam ni haaa  /\/\/\/\/\/\/\__/\_______________________ Haha! -____-

notification : semenjak duamenjak dah dapat lesen L ni, kaki nak merayap je ;)

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0546


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: