January 23, 2012

Cousie Time

Assalamualaikum

Happy Chinese New Year people! Gong Xi Fa Cai! Okay harini semua pakai baju merah haaa. Ada ongg ongg ongg :) Kaf alip ro wau taaaa! Kurafat sungguuh lahai. Siapa nak bagi aku angpow, aku tadah tangan dengan hati yang terbuka luas seluas Laut China Selatan heeee XD

Neway, semalam kan kan aku dengan tanpa pedoman telah masuk ke dapur dan menghabiskan segala telur tepung gula cream coklat dan sebagainya. Modus operandi ini tidak dijalankan oleh aku sorang je. Ada cousins aku jadi assistant. Penting beb guna assistant. Madah aku nak kena buat semua kerja kan kalau tak ada assistants. Thanks to Tiqa and Farahin.

preparation fo 2nd cake

1st cake. Amacam?

Kitorang buat dua cakes. Memang macam nak meletup je dapur tu kitorang buat ==" Ahh abaikan kami. Walaupun kek kedua tu macam teeetttt sikit kan tapi still boleh makan okay. Err mugkin tak boleh dijual tapi usus masih boleh cerna. Jangan risau. Tiada unsur unsur yang boeh membawa kemautan :p Anak dara mesti pandai masak. Nanti dah kawin sila belajar memasak dengan mak sendiri. And jangan lupa belajar masak dengan mak mertua sebab for sure our sayang suka masakan mak dia masak kan kan :) Aku dah kenapa gatal sangat nak kawin???

notification : harini nak buat kek lagi boleh? Gian dah ni!

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0849


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

1 comment:

adibbbb said...

oleh kerana takde chatbox, aku bebel kat sini jaa la.
cuma nak cakap, dah lama tak jenguk sini. LOL :D
hee ~