January 20, 2012

Down

Assalamualaikum

Page 20 of 366 - Down to the earth core. Rasa down ni macam sampai ke tahap ke kerak bumi paling dalam #ktipu! Sepanjang hari airmata jadi peneman. I'm just okaay. Oh yeaaah cool #tipulagi! So, as a conclusion aku just tidur je hari ni pffttt!

Aku belum jumpa punca kekuatan aku untuk terus tersenyum. Mungkin dengan online hanya tambah kesebalan di hati. Lantas, ku gagahkan diri ini untuk pergi ke dapur untuk melakukan kerja amal : bagi kucing makan. Kemudian, terlintas di hati untuk membuat moist chocolate cake with bluberry filling #drooling Tapi kesebalan di hati belum juga kunjung pergi. Lalu ku abaikan niat untuk membuat moist cake tu sebab aku takut segala amarah akan tersalurkan melalui pembikinan cake tersebut dan akhirnya cake itu akan penuh dengan segala unsur unsur negatif lalu akan menjadi makanan untuk ayam ayam di luar rumah dan juga ulat ulat di dalam tanah. Elak ayam tu tak pandang cake aku je pffttt!

Dengan bertemankan kucing yang tak tiba tiba menerjah ke pangkuan aku, fikiran ini terus melayang. Yahh! Esok aku nak teruskan aktiviti pagi dengan J-Robik! Mampussss aku dah gian nak ber-Jrobik haha! Kita orang Johor eh. Kita ada Jrobik awak ada ke?? Gatal beb kaki ni nak gerak sana sini. Pakai seluar pun dah tak muat ni. Dah gemuk tak sedar diri nak buat moist chocolate cake. Keliling satu Johor nak fixie belum tentu dapat bakar lemak tu. Mungkin berjalan seribu langkah hanya membakar kulit aku kahkahh!

click untuk tumbesaran :)

Dah cukup. Berhenti berbicara kerana semakin aku tidak menghentikan segala kata kata ini, ia akan menjadi lebih mengarut ke laut agagagaa! Barang siapa yang ada tips tips untuk membuat aku boleh dapatkan semula senyum aku, sila jeritkan cadangan anda kepada bintang bintang yang bergemerlapan di malam hari #ngarot! Dah dahh! Berhenti mengarut! Insane =="

notification : panas dengan amoi kedai CD bagi aku DVD subtitle macam hareemmmm! =="

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
2238


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: