January 28, 2012

Mariatul Kibtiyah

Assalamualaikum

My dearest friend yang comel lagi bulat bulat. Aku tau kau tengah ohdemm sedih sekarang. Even tadi kau datang rumah aku kita sama sama busuk kan. Tapi tak apa. Tu yang dinamakan sehati sejiwa. Oke muntah sekarang puihh!


Aku tak suka kau sedih sedih menangis macamtu lagi, okayy? Mana kau yang kuat kental jiwa brutal tak berkarat macam gambar atas tuu? Buruk tahu tak kau menangis heee XD Biar orang nak kata apa. Kita watlek watpiss je, got it? Orang nak cakap kau gemuk? Biarkannnn. Nak cakap dia lawa? Pffttt! Iyee kan je laa sayangg. Orang nak cakap aku pendek pun aku kisah apa. Dah memang aku pendek pun hewheww =="

Sesiapa yang nak kutuk kau boleh go die aku bagi kat diorang, okayy! Sebab kau ada aku, Fariza, Pipah, Hazirah and and Ustaz Atuf hehehee! Ramai lagi yang ada dengan kau kan kan :') Bila masing masing dah Hilang akal untuk berfikir macam macam diorang boleh pertikaikan. Bagi dia masa untuk explain semua tu. Kalau dia tak explain dia memang pffttt! Okay dah taknak sedih sedih lagi. SMILE :)

notification : they are jealous because we are somebody and they are NOBODY.

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
1404


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: