January 28, 2012

Oh Sad-tear-day

Assalamualaikum

Tangan aku dah gatal. Otak aku pun dah gatal haha! Go die apa yang nak gatal lagi. At least hati aku tak gatal nak pergi mengusha lelaki lain or ex aku or bf orang. Sebab aku dah ada Mr Awesome heeee! Happy Sad-Tear-Day Saturday dear readers!

Actually pagi tadi nak pergi belajar motor. Tapi sangaaaaaaaaaat banyak dugaan datang melanda. Orang cakap setiap yang berlaku ada hikmahnya. So true la dear. Disebabkan iron rumah aku akak aku dah angkut bawak balik dengan dia so pagi tadi aku kena pergi rumah jiran aku. Semata mata nak pinjam iron ==" Insane. Then, berborak sampai Maria call aku. Dia cakap nak datang.

Phewww! Nasib baik aku tak pergi belajar awal tadi. Kalau tak sia sia je Maria nak datang rumah. Kalau selalunya dia datang dengan senyuman di bibir bak senyum Najwa Latiff. Tapi ni tak ada senyuman di bibir. Haishhh! Be strong ya babe!

notification : Bf aku dah botak. He's sexy and I know it :)

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
1331


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: