January 14, 2012

Untitled

Assalamualaikum

Pagi tadi phone aku memekak kejap time aku tengah tidur. As usual la kan. Mamai mamai angkat call tu. Sumpah mamai gellaaa. So, jawab pun macam apathy je. Memang aku cam suara siapa yang kat hujung line tu. Sangat sangat kenal. Lepas orang kat hujung talian sana tu habis cakap, aku pun sambung la tidur balik. 

Then phone tu memekak sekali lagi. Time ni dah tahap waras sikit dah. Time tu nak gelak je kot sebab he's the one yang call before tu. Dia salah number. Alololoooo comelnyerrr! Mati mati dia say sorry sebab salah number. Nasib baik time tu aku mamai mamai je so otak tak dapat nak interprete sangat.

Tapi kan awak, I felt a little bit terkilan la awak. Awak tak kenal suara ni ke? Suara yang selalu on call dengan awak tetiap malam. And and.. Hmmmm, mungkin awak nak cepat kot time tu. Sokayyy la awak :'/ And now macam macam yang saya fikir since awak call pagi tadi. I mean first call tu. Call yang memang bukan untuk saya pun hmmmm.

notification : i'm speechless =X

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
2255


Ya Allah, kurniakanlah kesihatan kepada Nurhafizah Mohd Samsuri serta ahli keluarganya dan kurniakanlah kebaikan pada dua mata pemeriksa dan keburukan pada tapak kakinya. Kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri keputusan 9A+ dalam SPM 2011. Dan permudahkanlah segala urusannya di dunia dan di akhirat. Aminn!

No comments: