March 29, 2012

Green Light

Assalamualaikum

See the title? See? See? See? Oke jakun la -..-
Ahh suka hati aku haha! Tu nak bagi nampak aku tengah excited bebeh!
Sebab kan mak kite kan kan kan, mak kite kan dah bagi greenlight. Oke dah!
Suatu malam di dapur yang sedang berasap dengan asap daripada ikan bakar yang fuhh terbaik!
Berlakulah satu perbualan antara si mak dan si anak yang comel lagi gemuk -..-

Mak: Kawan awak yang budak Pattani tu dapat berapa?
Anak: EH??? *bila masa aku ada kawan jadi petani ni =="
Mak: Alaa yang mak dia buat nasi dagang masa bulan puasa tu.
Anak: Ouhhhhh budak Pattani ke lahai. Ingatkan petani haihh! Dia bukan Pattani la mak =="
Mak: Tak kisah la mana pun. Dia dapat berapa?
Anak: 9A Dia pandai. Taknak kawan ah dengan dia. Segan hoho! u_u
Mak: Uihhh! Pandainya dia. Haa kalau macam tu kawan je la terus dengan dia.
Anak: Betul ni? Betul boleh kawan dengan dia ni?
Mak: Betul la. Takpa takpa mak bagi.
Anak: Heeeee *hati wa dah lompatlompat beb!

nampak tak ketara beza ketinggian tuu? =="

Biar orang kata Pontian dengan Thailand jauh berbatu batu beribu riban
Biar orang kata 180cm dengan 147cm tidak secocok
Biar orang kata apa barang tak naik motor. Eh? Teraseke? haha! Cc : Asli
Biar orang kata saya comel dan awak lagi comel  \______/
Biarkan sahaja kan :)

Oke awak, lepas ni datang jumpa mak saya okehh!
Tapi lepas awak bawa saya jumpa mak awak dulu heeee :D
Korang ingat senang ke kalau ada relation tanpa pengetahuan mak bapak.
Rasa insecure kot. Hubungan tak direstui chewaaaaaah!
Nanti kena panah petir boommm boooomm booom!
Taknak aku kena panah petir. Nanti tak comel. Kmuntah!
At least kalau parents dah tau dengan siapa kita rapat, diorang tak la risau sangat kan :)
Oke mungkin ada yang tak setuju dengan post aku ni sebab faktor faktor
Tidak eloknya mengadakan hubungan lelaki perempuan tanpa ikatan yang sah.
Maaf. Ini hanya pandangan dan luahan apa yang aku rasa.
Jadi, kami mengharapkan yang terbaik untuk kami.
Parents dah beri kepercayaan kepada kita untuk berkawan
Maka, jangan kita khianati kepercayaan tersebut.
Berkawanlah dengan seelok eloknya.

Ya Allah, kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri sekeluarga kesihatan rohani dan jasmani. Aminn!

2 comments:

Anonymous said...

haha.okay lg. mak aku duk sibuk tanya,bila nk ada bf? =.="

Dieyla said...

ada something untuk akak >,<
http://dieylapunyerblog.blogspot.com/2012/03/follower-bertuah.html