March 9, 2012

Happy International Women's Day :)

Assalamualaikum

Hoo lately macam masih malas nak update blog ni. Sebab first, camera rosak. Ohdemm. And second, busy memanjang. Err busy? Macam aku keje je laa ==" Busy wehh. Driving class, English class. Afemende dah habis sekolah still pegi class. Duduk rumah sudah la kan. Kejap lagi nak kena pegi kelas menjahit pulak. Haa sesiapa nak hantar baju suruh aku jahit boleh laa ;)

Kadang kadang aku sendiri tak paham dengan diri aku sendiri. Aku taktau la aku ni baik sangat ke or just aku buat something untuk puaskan hati oranglain or aku yang tak boleh nak pikir apa yg aku buat tu mungkin menyusahkan diri aku sendiri oranglain yang sengaja pijak kepala aku. Mentang mentang aku tak reti nak marah marah hmm. Betul laa orang cakapa buat baik berpada pada. 

Dunia sekarang, jangan laa terlalu bersangka baik dengan semua orang. Sometimes, kita kena sangka buruk dengan orang lain jugak. Cuba fikir, kalau kita pergi jenjalan sorang sorang or dengan member. Tetiba ada some strangers yang tegur, forsure la kena beware kan. Kalau diorang bawa lari Lombok? Siapa nak jawab??? Haa bagitau sikit. Tapayah dengan some strangers la kan. Penah dengar haruan makan anak etc etc etc? Haa fikir fikirkan laa eh. Oke aku dah melalut :)

p/s : Dunia sekarang macam macam boleh jadi haihh

Continue reading peeps,
Iheartyou !
Fizaasams
0710


Ya Allah, saya mendoakan Nurhafizah binti Mohd Samsuri akan memperoleh 9A+ dalam peperiksaan SPM 2011. Dan juga kesemua pelajar MRSM Pontian 6ixth Batch akan mendapat 100% A+. Aminn!

No comments: