March 20, 2012

Just A Heartless

Asalamualaikum

Yesterday was a worse day for me.
And last night even a worst night for me.
Dari pagi semalam sakit perut yang termat sangat.
Due to food poisonous.
Haaa padan muka aku tak jaga makan.
So, as conclusion, 
Aku tak makan apa apa since pagi tu sebab takut keluar semula
Apa yang aku makan tu nanti.

Dah la semalam pergi driving class
Oke kalau kereta tu ada air-con 
Mungkin aku tak la menahan sakit yang teramat sangat sangat tu
And sampai sekarangg tak makan lagi
Hoho perut,
Kau gedik sangat nak sakit kan?
Biar kau cuci dulu apa yang tak patut dalam perut tu
Baru aku bagi kau makanan.

Bila si heartless mula mengalirkan airmata
Jangan ditanya mengapa
There must be something that hurt her feeling the most
Cuma dia tak tahu nak luahkan 
Apa yang menyakitkan itu
Kerana dia sendiri tidak mampu untuk berfikir
Dia keliru dengan perasaan sendiri

p/s: Neidi, kamu tabah yaa tanpa kehadiran fon. Sama la kita kena food poisonous :/

Ya Allah, kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri dan rakan rakan keputusan yang cemerlang dalam SPM 2011 dan dapat mengbanggakan ibu bapa kami. Aminn! :)

No comments: