March 18, 2012

Nites Before Result

Assalamualaikum

17 Mac 2012. 
Lagi 4 hari nak keluar result -..-
Oke kami sempat lagi berbarque main masak masak segala la kan.
Fine tak cuak mungkin?
Gila tak cuak.
Muka sorang sorang dah macam cipan tertelan ubat gegat je.
Cik Anne jemput datang rumah lagi.
Wehee! Jarang jarang kauuu nak nampak Cik Anne masuk dapur.
Dengan angin malam yang menusuk tulang hitam.
Ku gigihkan diri menunggang scooter comel atototo puihh tu.
Pegi dengan Tika. 
So on and so forth,
Sampai kat rumah Ffaa pun dah nak pukul 9.


Gila aku ni tak menabar betol haha.
Dengan si Mat atuf yang entah apa apa menghepek lahai kau dik oi.
Nasib baik mak kau ada.
Berdekak je malam tu.
Ffaa, bapak kau memang thumbs up la kan.
Habis semua tagline Raja Lawak keluar.
Membahan je n_nY

muka tahan lapar
Aku rasa muka aku tahan lapar comel laa.
Kalau gitu berlapar hari hari la kan.
Baru comel, gitu?
Poyo!
Ffaa, bapak kau.......
Terbaik! Aku rasa kita patut buat apa yang bapak kau cadang tu.
Haha! Kayoooo kau. Kau tak nak?
Biar aku buat sendiri mehehe.
Fillet India pun boleh. Bukan senang nak buat resipi luar negara.

oke muka cuak nak dapat result

Hoo aku tak paham apa motif aku muncung cengitu.
Takda la comel mana buat cengitu.
Adik adik, sila jangan tiru.
Definitely tak comel -..-
Tapi kalau akak yang tudung pink tu yang buat gerenti comel.
Oke pegi mati.
krooh krohh zzZzzZzz....
Foot, nonsense -..-
Then dah siap makan, balik laa.
Haihh macam takda rumah sendiri je.
Tu pun dah pukul 10.30 -,-
Mak oiii, elak mak aku marah je balik lambat mehehee.
Dah la sejuk kena angin.
And bagus time tidur malam kena simpuh biawak -..-
Sakit tahuuuuuuu?

p/s: Cik Anne, nanti jemput lagi hoo ;)

Ya Allah, kurniakanlah Nurhafizah Mohd Samsuri dan rakan handai keputusan yang cemerlang dalam SPM 2011. Aminn!

No comments: