May 20, 2012

5th ♥

Assalamualaikum

Para pembaca yang dikasihi dan dihormati,
Entry ini mengandungi unsur unsur kegelian kurang terlampau.
Maka orang sakit jantung, kencing manis, darah tinggi, obesiti tidak akan menerima impak yg besar
Sekiranya masih mahu meneruskan sesi pembacaan
Dinasihati agar tuan tuan dan puan puan dapat menyediakan baldi \__/
Kalau takda jugak, boleh la muntah dalam baldi tu haa. Kecik je. TQ
Happy 5th monthsary. Hak elehh!! Baru 5 bulan dah nak kecoh.
5 bulan orang mengandung pun belum beranak la weyhh..
Ah persetankan semua itu. Ni cerita cinta aku. Kauorang apa tahu?
Ni yang bagitau ni haaaaaaaaaaa~

Mohd Amiru bin Muhamad 
I see my fated stars in your eyes
They melt like the sun does snow
The eternal summer of our love will not fade
Thanks for being my wonderful Kamen Rider
Thanks for waiting for my reply for a long time zzZZzzZz..
Thanks for all those words and advice whenever I feel like asdfghjkl
 Me heart you 

Dah bermula alkisah date terakhir before kami menjadi siswa dan siswi.
It was on 14th of May 2012. Plan dia nak datang maktab time 16th tu.
Ye laa Hari Guru Punya pasal kan. Anak murid berjaya ni. Bagus bagus. Cemerlang!
Then plan tu cancel sebab petang 16hb tu dia dah nak kena gerak UTP.
Bafaaaaaaaaaaaak ah! Tronoh tu T_T Berjalan kaki, 4 purnama belum tentu sampai wooo :O
Oke, mana ceritera cinta wa hilang? =="
Ehemmm ehemmm!
Poo Merah Naik Scooter,
Here, I would like to repeat all the caution and warning :)
Sila berkelakuan baik di tempat orang. Ye saya tau awak memang baik pun kaaaaan.
Sila jangan tunjuk handsome sangat. Ye saya tahu awak handsome gila macam Afghan *akak yg cakap*
Sila jangan sakit sakit. Ye saya tahu kalau awak sakit, itu menakutkan :O
Sila jaga makan. Ye saya tahu awak suka skip meal ;3
Sila belajar rerajin. Ye saya tahu awak lagi rajin study dari saya mihmihmihhh! 
Sila ingat saya heeee :D
And the most important, sila jangan nak rambang sangat la eh mata tu. Ye saya tahu kat sana tu lagi ramai gegirl yang cantik. Cantik, pandai pulak tu.
Jangan risau. Takda masalah. I'll be a QC harharharrrr! XD
And I'll pray for your success too.
Ya Allah, kau kurniakanlah jawatan CEO Petronas kepada Mohd Amiru Muhamad. Aminn!
I you believe in it, it is possible to be want you want to be :)

And, dear. I hope too see you soon. Hari itu pasti akan datang.
Jangan ditanya bila or di mana. Ada jodoh kita jumpa lagi, kan?
Kita dah besar kan kan? So let's plan the future. Our future.

♥ I can't promise you a fairy tale or that I won't do anything stupid. But I will never be someone you can't trust. That promise, I can make ♥
Meheartyou,
HafiSamsuri

No comments: