May 29, 2012

Mohon Undur Diri

Assalamualaikum

Wahai kaum sejenis sekalian 
Janganlah menjadi batu api mahupun penghalang LDR orang lain
Untung la aku ni jenis tak reti marah marah
Kalau dengan orang lain rasanya dah kena sembur habis
Tapi aku sebenarnya bajet cool cool puihh je tu
So kau sendiri pun faham kan apa yang aku maksudkan
Tak kisah la comel macam roti bun ke chokichoki ke apa ke kan
Yang penting dia tetap Kamen Rider yang menyelamatkan dunia dari diserang raksasa -..-



Oke tak pasal kan bercerita pasal Kamen Rider pepagi buta cengini
Maaf ye kalian kalian dan kalian.
Afghan Malaysia a.k.a Former Tom Cruise Malaysia sudah berpunya
Sila tahan muntah itu. Ye saya faham XD
Jadi, mohon undur diri ye kalian
Jasa baik anda amat dihargai :)

Ya Allah, Kau berikanlah kami peluang untuk membuat ibu bapa kami bangga dengan pencapaian kami. Aminn ya Rabbal Alamin :)

No comments: