August 12, 2012

A Big Hug

Assalamualaikum

The title should be a big HUH instead of a big HUG. Why big hug? Sebab aku rasa nak peluk semua orang sekarang ni. Sebab aku dah penat mengeluh kot. Tak baik mengeluh. 24 jam nak mengeluh pun tak boleh jugak. Kalau mengeluh, nampak sangat tak bersyukur. Anak anak, tak elok tu. Buang buang ==" Chill la kan?

Dan sekarang aku masih bergelumang di bawah comforter. Knaiss! Weekends yang tak proaktif langsung. Sebab mood nak balik raya dah seru. And Fais is not here. She left me alone last night. Pergi berjimba dengan budak maktab dia.Oke Fais oke. Jangan risau. Aku tak rindu kau haha! Kalau aku selalu rindu kau, habis semua bulu mata kau gugur.

Gahhhh! 16 August, please come to mama. But I dont want to face 13, 14, 15. Zitooooooo! Got quizzes and speaking class and tutorial and Dr Rosli #ehh! haha! Please please please! The N-ers need Syed Illah in the lecture hall. Nevermind. I wont give up on my Chemistry. Walaupun test haritu macam hapeeee je aku jawab. Peduli apa. Electron la. Bonding la. HCl Br H2O bla bla bla. Sekian :D

And my soul currently at my hometown. Ni jasad je ni. Nak cakap aku rindu sangat kat Pontian tu tak la sangat. Sebab baru nuzul quran last week balik. Yeayy! Gedik much! And the moment gaduh dalam bas was soooo lah mengada. Rasa macam nak pangkah diri sendiri. Loser~ And it was a nice trip-so-called lah kot. Dengan Wan punya lambat sampai bas dah nak gerak pun masih tak nampak batang hidung. Tahan kereta tepi jalan ke bang?

Dan aku dah lupa apa sebenarnya aku nak tulis. Boo ==" Kbye.

No comments: