September 23, 2012

Second No Backspace Entry

Assalamualaikum

And baby there you go again there you go an an an tottemodaisukki Doraemon ==" Maksud aku there you go again there you go again making the second no backspace entry. Kalai zzzzzz! Kali ni aku nak buat laju laju haha! Sebab i'm running out of time. It's almost 2 pm and I still hit the shower. Stiil ahhhh! Still hit the shower? Blogging while hitting the sgawww www zzz! Blogging WHILE hitting the shower? See? terserlah kemalasan aku kat siru od ahhhh! Abaikan! Lepas ni tak ada orang nak kat aku T_T *_*

Tak tak tak. sebenarnya pagi pagi awal pagi eh awal pagi aku dah mandi. Ni mandikan untuk kali kedua je ni. Mandi kali pertama tu heat loss kurang wahaha! Apa seyhhhhhh! Fais tiada lagi. Dan hari ini Ahad yang seharusnya menjadikan diri aku sebagai manusia paling comel sedunia kerana merasakan diri ingin berjimba dengan nota kimia. Ahh! Nota? Bila masa kimia ada nota? Lecture dengan lecturer tahap tinggi ni susah jugak. Payah. Kerja asyik baca slide je.

Apa sebenarnya yang sedang bermain di minda aku pun aku tak tahu lah. Mungkin kerana ketidak cukupan eh bukan atutnya sambung ke ketidakcukupan tu? Zzzz! atut pun boleh kekadang. Gila dah ni. See? Kan aku dah cakap. Aku ni kalau tak cukup tidur 5 jam, mulalah nanti aku merapu entah apa apa. Ni tambah lapar, memang lagi kuat aku merepek like asdfghjkl.

The, what theeeeee! Then, I think I should take 5 minutes break and continue with notes and notes and more practices. Practice makes perfect. You dont play play around oke baby muahh muahhh! Haha !Apa ni apa ni! Wa tak boleh backspace woihhh! Kbye. Assalamualaikum.

the Shortie,
HafiSamsuri

No comments: