November 29, 2012

Don't You Have Yours?

Assalamualaikum

Diri sudah terasa wangi. Bau Carrie Junior berterbangan. Jangan tanya kenapa aku bajet budak kecik pakai Carrie Junior. Aku tak curi Carrie Junior adik kau pun. Jangan risau. Dan earphones masih di telinga mendendangkan masih lagu yang sama. Aankhen Khuli Ho Ya Ho Band. Peduli apa aku sama penyanyi dia. Lagu dia best. Daripada melayan lagu Justin Bieber yang seperti orang kelainan upaya bercakap. Tudiaaa dulu kecik kecik kuat makan pulut. Bila besar jadi gagagagagap. Oh Jas Tin Bibi haha!

Dan sesungguhnya ini post bukan untuk Jas Tin Bibi. Sungguh bukan. Ini post hanya sekelumit perasaan di dalam hati. Perasaan di mana diri berasa tidak suka kurang gemar menyampah meluat dan seangkatan dengannya apabila orang lain mencuba untuk menjadikan hak milik apa yang kita punya. Ada sesetengah pihak ingin menjadi tuan tanah. Menukar hak milik. Nampak ketamilan ayat aku di situ. Haa cantik molek muka kau nak tukar hak milik. Kau ingat ini tukar tanah guna geran tanah?

I know you have yours. Please stay away from mine. What if someone else flirts around with yours? Haaa aku taknak lah cakap banyak kan. Oh lagi satu. Aku rasa tak perlu kot nak goodnight wishes via text segala. Kan? Kbye. Assalamualaikum.


Bila lu nak bawak wa lepak sini bang? Ini gambar hiasan hasil rompakan dan sewaan dari Whatsapp Mushy. Dont worry bro. Nanti wa belanja lu chokichoki. Lu cakap je nak berapa paket. Nanti wa belikan haha! Wa tahu sekarang lu masih membuta kat atas katil. Zzzz

HafiSamsuri Cemerlang
0741AM-29/11/2012

No comments: