December 2, 2012

Hello The Other New Me

Assalamualaikum

Hello December. Hello sem II. Hello Tangga Kejayaan. Hello FSK 1,5. Hello FF2. Hello cafe cafe. Ah persetankan semua itu. The most important thing now is, hello the other new me. Aku masih sama. Cuma semangat dan cita cita sem ini harus diubah. Perangai dan segalanya. Hoishhhh! Insya Allah. Tinggalkan segala perkara perkara perkara perkara  yang lagha. Buat rasa tak puas hati. Buang hasad. Buang yang negatif. Always be positive. Gunakan masa dengan sebijak bijak bijak bijaknya. Kalau boleh, makan sambil baca buku pun tak apa.

And just now Nuna tweetjacked me and why Nuna why why whyyyyy? Bersungguh aku nak kekalkan puasa tweet haha! Watlek ahh. Aku ada ke aku tak ada bukan ada orang kisah pun kan. So, lebih baik lah aku tak ada kan kan kan? And proudly presenting, Syed Illah al-Yahya hoyeah hoyeahhhh! Lecturer baru chemistry. I like uolsssss! Sumpah teruja. Oke dah. Banyak sangat nak diulas. Sangat banyak. Nanti je aku ulas. Salam hormat. Sekian. Assalamualaikum.


Ini muka sem II di kala mahu ke membeli barang barang keperluan di Tesco berhampiran yang mengambil masa kurang lebih 2 jam untuk sampai. Sungguh pedalaman dan ceruk ini Puncak Alam. Tak apa. Satu sem je lagi. Chill lah kan. Senyum senyum. Doakan senyuman ini kekal walau apa cabaran menimpa. Insya Allah.

HafiSamsuri Cemerlang,
2332PM-2/12/2012

No comments: