December 16, 2012

Runningman Palam

Assalamualaikum

Nice weekend with not nice body condition. Ini semua gara gara Runningman lah katanya. Yaa Runningman ruined my body. Zemmit! Yet, it still the most memorable moment ever. Walaupun, segala cacian yang engkau berikan membuatku rasa kosong kosong ongg onggg~ Serius lah serius! Banyak cacian kot semalam. Tapi aku tak mencaci lah kan. Maaf semua maaf. 


Sila abaikan duckface yang macam hareeeee tu. Geli aku tengok. So, this is my teammate. Sebenarnya aku ni bidan terjun je. Ganti orang yang tak dapat join game ni. Pakai tangkap muat je masuk. Dengan pakai kemeja. Ahh boleh pergi meninggal. Suka hati aku lah nak pakai baju apa. Boo me booooo! Malu segan tersipu sipu semua ada. (→_→) (←_←) Orang lain pandang  macam ni je cehhhhh! Ah peduli peduli peduli. Mungkin mencari publisiti dan promosi diri lah gamaknya aku ni haha! Comel apa main Runningman pakai kemeja. Kau hadoooo? Tak hadoo baik diam. Ini baru namanya heroin Malaya. Baru rare.

Acah acah Ji Hyo celup

Main game ni saja suka suka lepaskan stress barangkali. Lepaskan stress tang celah mana aku tak tahu. Tambah stress lagi adalah dengan dua tutorial tak siap lagi. Mati esok kena sembelih sorang sorang nanti. And yesterday we got some discussion about the tickets. And I dont know whether I have class on Friday evening or not. We'll see later. Kalau ada, balik malam Jumaat tu boleh tak? Btw, dota is koheollzkahjidkuejkaijaujkalaiujsksdukwol!! I dont know what does it mean haha! Sekian. Assalamualaikum.

HafiSamsuri Cemerlang
0858AM-16/12/2012

No comments: