April 7, 2013

I Know You Hate Me But I Miss You Too I Know It's Kinda Late But Happy Birthdayyyyyy~

Assalamualaikum

Tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Aku tak tahu nak tulis apa
Blank me is totally blank
Mana otak yang kata banyak sangat idea tu?
Mana mana manaaaaaaaa?
Berlalu pergi dibawa arus modenisasi pacsamerdeka
Haa jangan nak gila main politik kat sini.

Cerita dia sekarang ni harini 7 April. Saja je memang saja nak bagitau harini 7 April
Mana lah tahu sesiapa yang lupa. Mandi pagi pun boleh lupa apakan lagi tarikh hari.
Tak ada kaitan. Aku tahu. Peduli apa. Kesah.
Izinkan aku berjiwang kejap. Mohon laluan.

Hai Amiru Muhamad! Happy 19th birthday wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Pap!
I'm sorry that I'm not the first one who wished you
Bad me is really bad. Yes. I know. You can punish me. If you want. I'm okay. I already grew up.
Send my regards to your parents. 
Pakcik Muhamad dan isteri,
Terima kasih sebab hadirkan budak lelaki ini. Budak lelaki yang dahulunya saya langsung tak kenal.
Yang dahulunya saya pandang dari jauh. Acah acah sinetron indon gitu.
Yang dahulunya pernah jatuh basikal kepala berdarah. Ini acah acah The Matrix namanya.
Yang dahulunya entah saya tak tahu apa. Saya masih mengkaji sejarah silam dia.

Yang pasti,
Sekarang budak lelaki itu dah besar.
Dia dah tidak saya pandang dari jauh. Pandang dekat skrin phone boleh tembus.
Dia dah tak jatuh basikal. Jatuh di hati saya barangkali wihuuuuuuuu~

Mohon lelaki ini jangan nak tinggi lagi.
Mohon lelaki ini terus menerus jadi handsome.
Mohon lelaki ini sihat sihat selalu dan sila makan ubat bila kurang sihat.
Mohon lelaki ini tidak garang garang sangat.
Mohon lelaki ini diberi ketabahan dalam apa jua yang dia buat.
Mohon lelaki ini belajar rajin rajin walaupun hakikatnya dia memang rajin.
Mohon lelaki ini jadi lebih matang seiring usia yang kian berganjak.
Mohon lelaki ini tetap setia tidak terpengaruh dengan Dunhill dan Malboro dan seangkatan dengannya.
Mohon lelaki ini jadi pelajar yang berjaya dan kita sama sama berjaya.
Mohon lelaki ini jaga diri sendiri sebab dah besar, kan?
Mohon lelaki ini masih mahu dengar saya bebel.
Mohon lelaki ini masih mahu bebel kat saya.
Mohon lelaki ini masih ingat siapa saya.
Mohon lelaki ini sentiasa ada dengan saya.
Mohon lelaki ini dapat tolong saya bersihkan habuk dalam mata hmm

Maaf. Saya tak ada hadiah instant nak post hantar terus ke Tronoh untuk lelaki ini.
Andai kata saya menang loteri hadiah tiket flight express dari aiport Senai ke airport Sultan Azlan Shah,
saya post diri sendiri. Saya nak jadi hadiah untuk lelaki ini. Hamboii gitu sweetnya saya.
Level glukosa dalam darah naik mendadak barangkali.


Ini saja yang dapat saya hadiahkan buat masa sekarang. Entah bila hendak bertemu.
Itu pun jika lelaki ini mahu bertemu saya. Jika tidak, nak buat macam mana?
Malu nanti jika dikata hidung tak mancung pipi tersorong sorong
Buat lelaki ini, silalah berada di sisi saya untuk ulang tahun yang akan ke 20.
Dan ke-21 ke-22 ke-23 ke-24 ke-25 dan seterusnya dan seterusnya.
Sehingga? Sehingga infinity katanya.
Mana tahu saya mungkin boleh bagi hadiah surprise diulangtahun ulangtahun akan datang
Mungkin juga akan ada surprise "Miru Jr" di ulangtahun ke 26.
Hahahahahahhahahahahahahah! Oke dah hentikan lamunan.

Maaf penulisan effect empat hari tak tidur agak merepek.
Maaf jika saya ada buat perkara perkara yang memalukan diri anda.
Maaf jika saya terkasar bahasa.
Maaf jika saya terkurang ajar terbiadap.
Maaf jika saya sering buat andaian tak kena cara.
Maaf jika ada waktu anda terbuang sia sia demi saya.

Happy birthday. I love you. Always :')

Because picture of two is too mainstream.
Nevermind. This is picture of two also. Am I right or am I right?

Hafisamsuri
07/04/2013-0550AM

No comments: