October 28, 2013

Ssup?

Biar lah aku sabar
Walaupun rasa dia macam heshhhh!
Membunuh.

October 8, 2013

Eh?

Katanya,

"Kita jangan berpisah
Pahang Terengganu Kelantan
Kita bersama sentiasa
This is pantai timur"

Aku pandang.

"Memang nak kena gabung ke
Baru kuat?
Johor leklek je jalan sesorang"

"Hmmmmm k"

Hahahahhahahahaha! Puas.

October 6, 2013

Jahat

Assalamualaikum,

Kadang aku terfikir jugak ramainya pwinnjemal. Aku jugak. Tak terkecuali jetjet jadi dia. Tak apa lah. Tak salah pun. Cuma yang salah bila tak jadi diri sendiri. Baik buruk orang, kau kenalah terima.

Jangan kau kutuk orang belakang belakang, pijah. Tak nice tahu tak nice? Dia salah. Tegur. Dah kalau benda betul kau tegur cara baik, takkan nak melenting tak pasal, yedak? Tak perlu cover ayu pijak lipan tak mati depan orang bila belakang dia kau mengata tak ingat dunia. Kalau harini kau bagi dia tuba, jangan terkejut kalau dia balas susu.

"Kalau aku salah, betulkan aku.
Kalau aku betul, kuatkan aku." - Gadis Jahat